And I will be in heaven, honey, If you are there with me

Det finns så sjukt mycket att säga men inga ord räcker till?
livet är orättvist, så är de bara.
skottpeng på idioter!









Och så vill jag säga att jag tycker väääääldigt mycket om min kära vän Malin Carlsson :)
She's one in a million!
Det är hon som gör mina dagar nere i Karlstad, eller överallt för den delen.
En riktig solstråle som gör en på gott humör jämt :)
Finns inte en gång som man inte lett när man sett henne.
Tack för att jag får chansen att lära känna dig Malingullet
Me like you long time ♥


Kommentarer
Postat av: malin

ååh sandra :) du fattar inte hur glad jag är för att du finns! <3

2010-03-27 @ 02:48:23
URL: http://pyppo.blogg.se/
Postat av: sandra

du är såå himla bra gullefjun <3

2010-03-29 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0