Utkast: Mars 25, 2010

Jag blir gaaaaalen...
Det här med designen går käpprätt åt hellvetee!! :p
förstår ingenting.. Så de lär väl bara att gilla läget ett tag till :)

I morgon är det freeeedag(!) och ja som jäämt är partysugen har nog gått och blivit sjuk :(
Känner inte alls för att vara full eller festa..

Hoppas de ändras till på lördag, då blire paaarty! :D
Gulligull fyller aaarton! :D
Ser fram emot lördag som tuusan!

Pappa åker bort hela helgen också, '
inte för att de rör mig eftersom han aldrig är hemma men nu kommer han inte och hälsar på alls. 
De betyder att man får åka till mamma och äta mat :)
Och träffa världens bästa lillasyster såklart :)
Jag ser verkligen upp till henne.
Små barn har så mycket energi,
dom leker med sån inlevelse och fantasi och dom har inget som tynger ner dom just då.
Det är en obeskrivlig känsla att ha en lillasyster som min :) 
Hon får en jämt på bra humör.
Hon är de som betyder mest i mitt liv & de kommer hon alltid att göra :) <3

Här har ni min knäppa men otroligt fina syster :)




Nej , nu blir de att kolla klart på Gone in 60 seconds som ja inte orkade hålla mig vaken till igår :p
så blir de dricka te & äta rostade mackor :)

g'night sweethearts :*

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0